missing you

Dessa två sista dagarna har inte varit världens bästa dagar. Jag har blivit förkyldast i världen och mår piss dygnet runt. Har nyst så mycket att min käke har typ gått ur led, true story. Man ska inte klaga, jag lovar jag gör inte det. Allt är super, allt är bra. Men dessa två senaste dagarna har jag saknat min familj, släkt och mina vänner helt extremt mycket. Varför är ni så långt bort när man behöver er?

Hade jag kunnat bestämma själv just nu så hade jag hoppat på första bästa tåg och åkt till Norrköping där världens finaste Jessica bor. Men nej det går inte, jag går och har labb nu istället.....


Två av världens finaste kompisar.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så söööt :) Jag saknar dig med! Du måste komma hit! Nu nu nu! Love love love..

2010-09-15 @ 21:41:33
Postat av: Farah

SÖT!

2010-09-16 @ 11:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0