life in Borås just nu

Sämst uppdatering.. Men vad ska jag skriva egentligen? Det är inte så att jag har ett spännande liv just nu.. Jag försöker ta skolan på allvar. Det har aldrig hänt innan så jag har svårt för att komma in i allt.

Jag planerar min tid och håller i ordning alla viktiga papper, datum och tider. Det har iheller aldrig hänt förrut, så det känns lite mysko.

Jag pluggar matte, kemi och fysik och det är vad jag kommer hålla på med de närmsta 5 åren, minst.

Jag ska bli ingenjör, jag trodde ett tag att jag skulle klippa hår.

Jag trodde jag skulle känna mig ensam, vi bor 3 tjejer på inte allt för många kvadratmeter och jag kan knappt hålla koll på vad någon heter.

Jag trodde att jag skulle festa mest av alla på nollningen.
Nollningen har typ knappt sett mig, jag har tränat och läst.



Jahapp, vad kan vi dra för slutsats av det här då?? INGET är som jag hade tänkt just nu. Det är verkligen sjukt mkt som händer och det kommer nog ta ett tag innan allt känns normalt. Just nu är allt långt ifrån normalt. Jag köpte smart-piller idag. Frida i min nya klass sa att det skulle fungera. Jag går på allt sånt skit å köpte direkt.

Sen shoppade jag lite när jag ändå var igång. Orka vara fattig och student..


Kommentarer
Postat av: louise

Äntligen back on track :D

2010-09-07 @ 23:26:06
URL: http://tygard.blogg.se/
Postat av: Sanda

Uppdatera, berätta mer även om dina tråkiga stunder. Och du, allt kommer bli underbart om man ger det tid ;) :D

2010-09-08 @ 10:45:45
URL: http://catchme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjuk omställning, men det fixar du :) Mer uppdatering!

2010-09-08 @ 12:53:14
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Äntligen lite uppdatering :) Det kommer gå bra för dig! (`v´)

2010-09-08 @ 14:06:44
Postat av: Edisa

Emma, där får du lite vuxen poäng ! you goo giiirl ! ;) Festerna tar aldrig slut , se på mig 23 (snart24) mitt liv har bara börjat ! :D HAHA

2010-09-08 @ 18:35:10
URL: http://edisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0