l'amour


Nu måste jag bara få visa er en grej. Häromdagen så gick jag förbi en trevlig inredningsbutik här i Borås. Där fanns massa mysiga prylar till hemmet och bland annat fanns där vägg-texter man kunde få köpa. Grejen med vägg-texterna var att för precis samma pris som för de färdiga texterna - kunde man få en väggtext med sin alldeles egna påhittade text. Det var egentligen det jag var ute efter, men orkade inte vänta i några dagar utan ville ha en väggtext DIRR! Så jag köpte en som fanns färdig.. "Wow, franska" tänkte jag och tog texten som jag trodde betydde kärleken är dum när man är ensam.. Det passar ju ändå bra tänkte jag, kärleken är rätt dum när mina vänner och min familj inte finns nära. Så jag fick en bra idé .. Tänkte att jag skulle sätta upp texten med massa bilder på mig och folk jag tycker om.

Resultat ser ni här, fint va:



Nu till problemet. L'amour est stupide ensemble betyder INTE att kärleken är dum när man är ensam.. Min fina väggtext betyder att kärleken är dum när man är TILLSAMMANS... Fattar ni problemet? Nu är fotona fastklistrade, massa kärleksfoton.. Och en text där det står att kärlek är dum när man är together. Haha, för andra gången idag - ska jag skratta eller gråta? Haha, min gamla franska lärare Leif hade INTE gillat detta.

Kommentarer
Postat av: jane

hahaha du é ju otrolig:)

2010-09-27 @ 22:18:03
Postat av: louise

Haha ja oj :p Har du inget foto på mig?? haha

2010-09-27 @ 23:15:51
Postat av: Jessica

Hahahaha så roligt, men så synd! Det blev jätte fint iaf :)

2010-09-28 @ 09:29:51
Postat av: Farah

Hahahhahahahah

2010-09-28 @ 10:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0