it's getting late

Tiden? Vart försvinner den? Jag vet att klockan är snart 1 på natten och jag vet att jag har föreläsning tidigt imorgon, men jag får vara trött imorgon tror jag, tar den smällen. Antal pluggtimmar idag: 0.

Jag och Frida från min klass stannade förvisso kvar på biblioteket idag efter skolan och försökte få lite matte gjort, men idag var vi båda sega och okoncentrerade, så vi bestämde oss ganska snabbt för att ge upp. Lite plugg fick jag gjort när min storasyster Sabina ringde och undrade vad jag gjorde. Tvättar, hinner inte plugga svarade jag och fick typ världens utskällning. Kände mig så kass att jag faktiskt tog och gjorde lite uppgifter mellan tvätt och om-möblering. Jag fick något slags infall helt plötsligt och ville få ut en hel stor garderob. Jag bor litet och en stor garderob som tar MASSA plats fick ryka. Den står utanför min dörr nu och imorgon tänkte jag ragga upp ngn händig som har lust att skruva isär den så att jag kan bli av med eländet :) Det får bli en klädstång på väggen istället, kommer bli MUCHO better. Frivilliga får gärna höra av sig! Du får gärna vara typ 1,80 lång, ha mörkt hår och ha typ världens finaste leende (typ; du ler - jag dör eller typ; du ler - jag smälter ihjäl).. Haha, eller också kan du se ut hur fan som helst, bara du vet hur man skruvar loss en garderob ;)

Aja, efter att ha avslutat typ 5 timmars tvättid (ja, jag tvättade typ ALLT) så tog jag tag i min granne Linas hår och färgade henne. Igår färgade och klippte jag även min söta kompis blondie-Frida som blev brunett, såååååå fint! Och eftersom att jag gjorde alla andra fina i håret förrutom mig själv så fick jag ett litet flipp nyss och slängde i lite färg i mitt eget också! Så här sitter jag, klockan är snart 1, huvvet är fullt av färg!

Men imorn släpper jag frisörandet och tvättandet och fikandet och jag vet inte vad, istället tar jag och börjar STUDERA på allvar. Tänkte sova över på biblioteket eller så, så vi hörs om ett tag igen! Laku noc!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill också att du fixar mitt hår!!

2010-09-30 @ 09:31:49
Postat av: malin:)

hahaha, typ du ler jag dör?

2010-10-06 @ 13:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0