balen 2009

Haha, jag hittade ett videoklipp från förra året när jag blev intervjuad av HD på studentbalen. Så jävla sjukt, det var typ orkan ute, håret flög åt alla håll och kanter. Mitt i allt skrattar jag typ ihjäl mig åt vad fan då? Haha, håller för luggen under hela intervjun, mitt i allt ställer sig en kvinna i burka lite diskret bakom och vill vara med.. Och när snubben som intervjuar frågar om val av klänning så säger jag att det inte spelade så stor roll vad jag hade för klänning. Orka ljuga! Haha.



Haha, snälla checka handen, den är inte still en enda gång! Men vilken kväll det här var, vill tillbaks!

Kommentarer
Postat av: louise

Men emsi, det klippet har jag sett tusen gånger:) fin fina du!

2010-09-26 @ 20:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0