18 september 2010


Vadå? Ska jag behöva hålla reda på papper, böcker och NYCKLAR hem? Shit. Och varför är det inte städat när man kommer hem? Högen med kläder ligger kvar precis som jag lämnade den. Hemma i Skåne brukade den alltid mystiskt försvinna av sig själv..

Idag är det storstädning, tvätt och plugg som står på schemat. Det är ingen som bryr sig om att jag vill ut och festa/dansa när böckerna ligger och skriker mitt namn. Det är liksom ingen som ställer upp och hjälper till och städar åt mig, maten står inte serverad och det finns ingen brämhults juice hemma!!!!!!


Så jävla hårt livet blev helt plötsligt





Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud Emma! Du har varit lite bortskämd du..

Välkommen till verkligheten ;)

2010-09-18 @ 16:46:38
Postat av: Happy

Gud vilken depressiv blogg du har. Du är negativ hela tiden

2010-09-19 @ 15:24:19
Postat av: emma

haha, jag menar inte alltid 100% allvar när jag skriver & "klagar".. man måste nog känna mig lite för å förstå, men tråkigt att du tycker att min blogg är depressiv :( haha

2010-09-19 @ 18:08:10
URL: http://passionforpassion.blogg.se/
Postat av: Sanda

Happy borde googla ironi.



Emma; det kan verka hårt nu men en dag vaknar du och tänker antingen 1: vem fan bryr sig om det inte finns Brämhultsjuice, jag vaknade precis efter en helgalen tentafest och livet är fan härligt fast kläder ligger på golvet. Eller (mindre troligt) 2: plötsligt har du insett att ingen städar förutom, ja.. du! och allt är rent och på sin plats, det finns juice och mat i kyl och frys och plötsligt kanman balansera fest, plugg, kläder, mat och sömn på ett mirakulöst sätt. Anyhow; just enjoy it! :D

2010-09-21 @ 00:47:49
URL: http://catchme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0