lovely day

Varför jag är vaken klockan 6 på morgonen behöver ingen fråga mig! Denna helgen har dock varit så underbar som den bara kan bli. Jag har haft besök från världens bästa systrar och vi har bara haft myshelg. UNDERBART!

 

Idag väntar en riktigt lång dag. Vaknade superpigg klockan 5 i morse efter bara 5 timmars sömn och kunde inte somna om.. Det blir mycket kaffe idag!! Min dag:

 

- 06.30-07.30: Morgon-träning :)
- 9.00-12.00: Föreläsning matematik
- 13.00-16.00: Föreläsning i fysik
- 17.00-20.30: Grafisk design och produktion


Vill inte skrämma bort någon från att studera nu! Det är INTE normalt att ha föreläsningar i nästan 12 timmar på en dag, det är bara jag som har anmält mig till en kvällskurs i grafisk design och produktion, utöver mitt "ordinarie" plugg. Egentligen känns det som för mycket att ta på sig just nu, men vintern gör mig uttråkad & galen. Och grafisk design har jag tjatat om sen jag var 12 år gammal, så jag måste börja någonstans. Nu: Träning.

Ha en lovely dag!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Systers finaste bröllop i somras :)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är duktig!

2010-10-25 @ 09:36:21
Postat av: Anonym

Haha, vilken härlig bild! Kämpa på kusin :)

2010-10-25 @ 13:26:54
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0