early morning

God morgon! Kul att jag är uppe såhär tidigt idag! Har varit uppe sedan lite innan 6 och hunnit lite allt möjligt. Har hunnit göra lite situps och grejer, samtidigt som jag har hunnit: (lyssna på det här) stryka lite kläder!!

Minns inte när jag hann göra sånt här en tidigt morgon som denna sist, men idag är jag duktig!

Nu ska jag och tjejerna iväg och lyssna på Blondinbella som kör lite föreläsning på vår skola idag. Jag är kanske inte hennes största fan men det ska faktiskt bli intressant att lyssna på. Efter det här så kör vi PLUGG all day. Tenta tenta tenta tenta snart, woop woop!

Ha en great dag! Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Sanda

HUr var hon då? Någonting att ha?

2010-10-17 @ 19:00:18
URL: http://catchme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0