6 oktober 2010

Plugg alltså ... det är det man ska hålla på med. de närmsta typ 5 åren. Jag kan inte sitta still längre idag så nu går jag och tränar ett karatepass tänkte jag. Får fortsätta med plugg(plåg)eriet när jag kommer tillbaka.



UPDATE: Jag dör, vad skönt det var att träna.. Jag var helt slut efter 1½ timmes (ganska) hård träning. På vägen hem kändes benen som spagetti = sköööönt! Jag funderar på att avsluta den här kvällen med att lyssna på Robyn, stretcha och göra lite situps. Tror jag gör det faktiskt. Inget mer plugg idag! Tar igen det imorgon, promise.

Good night!


Och så ni vet så LÄNGTAR jag till jul så att vi kan köra lite skåne-reunion! ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det längtar jag också till! ♥

2010-10-07 @ 09:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0