31 oktober 2010

Nu har jag precis kommit hem från Norrköping. Det känns fortfarande helt galet att kalla Borås för hem, men det är väl vad det är nu.. Jag hade en awsome helg med Jessi, en helg med precis vad jag behövde. Mys, fikor, och massa skratt. Jag och Jessica lovade varandra att inte berätta detta för någon, men jag måste. Igår satt vi och lyssnade + sjöng till nästan alla Backstreet Boys gamla låtar. Och hade skit kul.. Där går kanske gränsen, men helgen var great!

Precis innan jag ska öppna min dörr hemma så tar jag ett djupt andetag och tänker att det ska bli lite jobbigt att behöva städa, eftersom att jag vet att jag lämnade grejer lite stökiga när jag åkte. Jag öppnar dörren och möts av en helt städad lägenhet och fattar först ingenting. Sen fattar jag vad det kan ha varit och möts av denna lappen;


Fattar inte vad jag har gjort för att förtjäna att ha så underbara människor omkring mig!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud va söt Fadia är!! Men asså du kan inte ha folk som städar till dig hela tiden emma! seffi, jag, fadia.. nu får det räcka! :p

Och du, du kommer ångra att du avslöjande vår hemlighet om Bsb.. Jag lägger upp hemligt material på Youtube nu.. try to stop me mohaha!

2010-10-31 @ 21:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0