9 november 2010

Vilken mysig dag jag har haft idag med mig själv, haha.. Jag fick ett städ/tvätt/matlagningsflipp idag.. Tisdagar alltså, händer bara då. Idag lagade jag köttfärsgratäng och fick en massa köttfärs över så jag satte Dino Merlin på högsta volym och satte igång och gjorde massa cevapcici. Gjorde tillochmed eget bröd på bosniskt vis à la 1995 och hade förkläde.. Skrattade ihjäl mig åt mig själv en stund! Nu har jag iaf mat i typ 10 dagar framöver, great!

Nu är det dags för att göra lite efterrätt. Tänkte bjuda mina söta grannar Celina & Fadia på lite kaffe å kaka. Vet inte vad som händer med mig, men jag får passa på medan jag har hemmfru-humöret. Det håller säkert inte i så länge!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha sarajevsko pivo! :) Du gick verkligen in för det! Duktig är du :) Bjud mig på middag nån dag, tack!

2010-11-10 @ 07:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0