so happy

Idag har jag typ tvättat hela dagen.. Fick ett litet flipp och ville att alla mina kläder skulle vara nytvättade, så nu har jag rensat ur sommarkläder, och tvättat RUBBET. Tog sisådär en hel dag och jag är inte ens klar än! Aja!

För övrigt så tror jag att jag skriker av lycka snart. Imorgon åker jag och Fadia till Skåne för en helg av mys i Landskrona med mina Skåne-vänner, fest i Helsingborg med kusin Sanda, och antagligen bosnisk fest! (huuur länge sen?!) Självklart ser jag allra mest fram emot att få KRAMA mamma och äta lite av hennes mat!! Och LOUISE, tro inte att jag har glömt dig - vi ska fan kramas jag och du!!! :) Jag är så jävla lycklig inför den här helgen att det inte är sant.

En annan rolig grej; kanal 5 ringde till mig idag. Om 2 veckor ska jag gå på casting i Göteborg för ett program som kommer spelas in utomlands. Detta hade ju varit så underbart eftersom att jag hade gjort allt för att åka iväg just nu, men lider av syndromet fattig-student-utan-pengar-att-resa-för. Det hade varit så perfekt verkligen, men ingenting är säkert än.

Nu ska jag fortsätta min härliga tvätt. LOVE LOVE LOVE!


Kommentarer
Postat av: Louise

Alltså du är för söt, vad glad jag blev! :D Snart, snart :D

2010-11-04 @ 10:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0