natti natti

Åhhhhh. Jag är så jävla trött nu att jag inte ens orkar lyfta mig och öppna dörren åt Celina som knackar, haha. Celina är min fina granne och jag vet inte vad hon vill men jag är helt jävla död. Måste samla lite kraft och gå till henne snart och se vad hon ville :) Ikväll tränade jag ett karatepass, var så sjukt trött men det gick bra.

Dagarna här går så himla fort, man hinner typ gå i skolan, plugga och träna eller ta sig ut på äventyr med Frida och Fadia :) Är så glad att vi har connectat, vet inte vad jag hade gjort utan Tripp & Trall här i denna staden!

Nu ska jag sova riktigt gott! Natti!



Kommentarer
Postat av: Louise

Vad snygg & smal du är på den första bilden (ja på de andra med såklart) men snygg outfit!! :D

2010-11-17 @ 22:44:52
URL: http://blogg.amelia.se/louiset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0