motivation is what gets you going

Jag har mål i livet som jag har släppt för ett litet tag. Låtit det sova! Idag har jag haft en slapp-dag. Inte gjort så mycket. Kollat på serier och tv som de allra flesta i min ålder spenderar sina dagar med att göra. Läst lite, försökt plugga lite, gjort saker hemma och fikat med grannar. En skitmysig dag visst, och vi har många sånna nuförtiden. Men de sista månaderna har jag försökt komma på vad det är som saknas, för det har saknats något. Jag saknar känslan av att vinna och känna mig på topp. Jag är tävlingsmänniska, men jag har som sagt låtit det sova. Försökt titta på tv-serier som alla andra, men jag klarar inte av det. Jag saknar nervositeten, resorna, adrenalinet och hela känslan med att vilja vinna. Jag har saker kvar jag vill uppnå, jag vill inte sluta riktigt än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0