I'd catch a grenade for you

Heeeeeeeeeeeeeeej.

Varför vaknar man tidigt när man inte ens behöver? Skumt. Frida sov hos mig inatt och ingen av oss kunde sova ordentligt. Hon, stackaren, var rädd för att hon hade glömt spisen på & drömde mardrömmar om att det brann. Så hon kastade sig upp för några timmar sen och åkte hem för att kolla så allt stod kvar. Vi får hoppas!

Jag har fixat med tråkigheter som tvätt och disk en morgon som denna. Men med Bruno Mars i högtalarna har det funkat rätt bra ändå. Han är så jävla bra och så jävla snygg. Har nog aldrig tyckt att någon är så snygg som Bruno. Tips om var man kan få tag i hans telefonnummer välkomnas.

Aja, egentligen sitter jag bara här och fördriver tiden och väntar på att klockan ska bli halv 12 så att jag, Celina, Camilla och Vickan kan gå och äta sushi-buffé på Eest. Den är gryyyyyyyyyyyym. Och jag har ätit havregrynsgröt och havre-knäckemackor i x antal dagar nu, är såå trött på havre just nu. Ge mig sushi. CSN har kommit, vi måste fira. Jag älskar att Camilla och Vickan inte ens gillar sushi men följer med för firandets skull.. Haha!

Gave you all I had and you tossed it in the trash
You tossed it in the trash you did
To give me all your love is all I ever asked 
cause what you don't understand
Is I'd catch a grenade for ya 
Throw my hand on the blade for ya
I'd jump in front of a train for ya 
You know I'd do anything for ya 
See I would go through all this pain 
Take a bullet straight through my brain 
Yes I would die for ya baby, but you won't do the same..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0