happy days

Åh, kan inte förklara hur skönt det ska bli att sova ut lite inatt! Skånebesöket var underbart, jag kommer leva på denna helgen ett litet tag. Det var skönt att bara hinna se lite vänner, gå ut och dansa till tidig morgon, träffa kusin Sanda och sova bort en halv söndag. Frukost på Espresso House hann vi med och även lite fest på Tivoli och Tempel. Tivoli var kul typ år 2005, lika bra att vi inser att det är 2010 och yngre publik nu. JAG kände mig gammal där, tror aldrig att det har hänt förut men någon gång måste vara den första. Det var trevligt ändå - alltid trevligt med lamb-meat! Lördagen på Tempel var däremot suverän. Bra musik, bra tequila, bra folk och Helsingborg svek inte.

Jag längtar redan tills att det ska bli helg igen men tills dess väntar en vecka av mycket verkstad. Plugg, lite jobbsök (jag klarar inte av att vara fattig) och även massa träning i veckan. Hinner inte med så mkt karate, men ska försöka köra 2 gånger i veckan och resten av träningen får bli på Onyx. Vilket by the way är världens härligaste gym om ni frågar mig!


Lite bilder från helgen..








 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0