dance to the beat

Att göra idag: tvätta, städa, plugga-plugga, träna på Onyx.

Det är egentligen torsdag i Borås och Club Pank, jag vill egentligen gå ut & studenta mig, men jag vill nog hellre vara pigg imorgon! :-)

 

Imorgon åker jag och Fadia till Göteborg, längtar. Jag var i Gbg förra helgen också, jag kan inte fatta hur snabbt en vecka flyger förbi, vart tar dagarna vägen? Jag åker dit för att jag ska på en intervju så då tänkte jag och Fadia att vi skulle ta oss dit lite tidigare och hinna kolla läget på Zara och Topshop. Sist jag var i Gbg så shoppade jag slut på mina pengar, men man kan alltid kolla runt lite! Jag funderar fortfarande på om jag ska åka till Skåne över helgen eller om jag ska stanna i Gbg/Borås och plugga (behöver verkligen göra det egentligen). Men vet inte alls, saknar mamma och Louise har födelsedagsfest - så vi får se.

 

Dagens mellanmål; knäcke med keso, tomat och avokado. Keso och avokado är mina nya lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0