16 november 2010


Förkylning is a bitch! Man blir så seg i kroppen och det gör ont att snyta sig efter 177 snytningar på en dag. Man vill helst av allt bara ligga kvar i sängen, köpa en fet påse godis och bara vila en hel dag. Men nope, i morse fick jag tvinga upp mig själv. Jag och Frida har nämligen bestämt oss för att börja leva lite hälsosammare, det kan behövas. Inge mera skräpliv alltså.

Jag tränade ett karatepass och ett styrkepass igår och idag ska vi göra lite kondition på Onyx. Onyx är gymmet jag tränar på och de har två anläggningar här i Borås. En utav anläggningarna är ett lyxgym och idag ska jag släpa med Frida dit och köra lite killer-kondition och sedan bara slappa i jacuzzi och bastu. Sedan blir det plugg hela resten utav dagen. Pusss puss!



Jag får fortfarande tvinga i mig havregrynsgröt och har fått tvinga i mig det sedan jag var 12 år, men med lite hallon och solrosfrön så känns det ändå helt okej. Det tar en halvtimme att få i sig, men det går :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men Emma, du får inte träna när du är förkyld!!! Förvänta dig ett samtal sen av en arg vän...

2010-11-16 @ 16:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0