11 nov 2010

Nu är jag hemma från en mysig sleepover hos Frida. Jag mådde så jävla dåligt igår och hade all sorts värk man kan tänka sig på en och samma gång. Var hos Frida hela dagen och blev verkligen uppassad. Frida gjorde supergod mat, gjorde varm oboy och bjöd på lussebullar, satte igång sex and the city och andra bra serier. I morse fick jag dessutom god frukost, te och efteråt gick vi till skolan och försökte få lite fysik gjort. Jag måste säga att jag mår mycket bättre efter Fridas ompyssling, men är fortfarande riktigt seg. Så idag tänkte jag lyssna på kroppen och utan att få panik så ska jag lägga mig ner, vila, dricka te och plugga. Mår jag bättre så går jag och tränar ikväll.

Imorgon planerar jag att ta en tripp till Göteborg och hälsa på syster och systerson. Hade varit kul att shoppa lite när jag ändå är i Gbg. För typ pengar jag inte har.. Ska försöka fiska lite ikväll, se om jag har någon snäll familjemedlem.

Ha en underbar dag, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0