den sjuttonde december tvåtusentio

VARJE gång jag och David festar ihop så dricker vi alltid lite för mycket för vårt eget bästa. Dagen efter ringer vi varandra och klagar på hur dåligt vi mår. VARJE gång jag och Frida festar ihop så slutar det i bråk. Dagen efter ringer vi varandra och skrattar åt hur roliga våra bråk har varit. Denna hösten har varit great trots allt. Jag längtar SÅ mycket efter att åka hem till Skåne men jag längtar faktiskt lika mycket till nästa termin. Jag tycker om alla jag har lärt känna här såå mycket, ni är riktigt fina vänner. David och Celina träffade jag i somras när jag var i Stockholm och visste direkt att Boråsflytten skulle bli bra. Sedan jag flyttade hit har jag träffat alla varje dag, flera timmar om dagarna. Det kommer kännas konstigt att vara utan er i en månad nu, men väldigt skönt att få komma hem! Åker imorgon och känner på mig att detta jullovet kommer bli grymt bra! Nu drar jag och David på lite pizzakäk. Puss å kram!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0