bara lite kvar..


Imorgon är det sista tentan och sedan är det jullov. Vi firar imorgon efter tentan med grande party och på lördag åker jag till Skaune. Mina krafter är helt slut, hela jag är slut. Inte för att något är jobbigt eller så, men jag tror bara att jag behöver få åka härifrån och koppla av. 3 veckors ledighet ska bli riktigt riktigt awsome. Träffa mamma, systrar, släkt, kusiner, vänner. Jag har redan börjat packa min väska, vilket är ett under. Jag packar ALDRIG några dagar i förväg vilket måste betyda att jag verkligen längtar!

Jag har inte sovit något i natt, så nu tänkte jag försöka sova en timme eller två och sedan plugga så gott det går. Senare ikväll ska jag tydligen på spansk middag med lite folk. Puss & kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0