bad hair days


 

Chilldag! Har vaknat tidigt & försökt vara duktig. Somnat om och vaknat alldeles för sent. Aja. Tog mig ut och åt med David på Spice N Rice. Bästa thaikäket i stan & så ligger det 1 minut från mig, farligt.

Nu ska jag duscha bara för att få tvätta håret med mitt nya schampo + inpackning som min morbrors fru skickade med till Borås. Ingen vet hur det hamnade hos en kille som i sin tur gav det till Celina, haha, men jag fick det. Vi bor verkligen i Bullerbyn eller något!

Megasött av Saima som skickade med grejerna iaf, hon tyckte väl att jag behövde det :) Efter min frisörutbildning så finns det verkligen EN grej jag bär med mig och det är att jag har totalvägrat ICA-schampon. Det har typ stridit mot min religion att använda skitprodukter i håret men under det senaste halvåret har verkligheten hunnit ikapp mig lite. Man är liksom extremt fattig som student och speciellt nu under denna terminen när jag inte har arbetat extra som jag är van vid. Jag har fått nöja mig med Fructis, Elvital och allt vad det heter och det har tyvärr också gett ett extra slitet resultat på håret. Men nu har jag fått mina produkter, ska bli skönt att få tillbaka normalt hår till sommaren iaf! Om ni önskar er lite bra hårprodukter eller ifall ni vill ge bort i julklapp så rekommenderar jag Keune's produkter. Jag jobbade med deras produkter när jag praktiserade i Helsingborg under gymnasiet och blev helt kär i deras schampon, inpackningar och sprayer! Grymma produkter!

Min mamma läser säkert detta och snart kommer hon säkert ringa och säga; "jahaaaa Emma, så du häller inte ut halva schampo-flaskan i badkaret längre?" Haha, nej mamma det gör jag inte :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0