if you're for real and not pretends

Jag sitter just nu hos min söta fina granne Celina och äter blodapelsiner, kanelgifflar och dricker varm o'boy. Vi sitter här med varsin dator och försöker plugga. Jag våldgästade henne lite & vägrar gå hem. Det är så kallt inne hos mig och hos Celina finns lite värme iaf och bra musik. Så här sitter jag, vägrar gå hem!

Jag har inte skrivit så mkt på sistone på grund av mitt tråkiga liv. Nu är jag inte neggo här men det ÄR ett tråkigt liv man lever när det är tentaplugg och kallt som fan ute. Jag saknar min familj och mina vänner så himla mycket just nu att det är kört för mig. Jag har massa fina vänner här också såklart men när det närmar sig jul så vill man bara komma hem. Vad som nu är hem.

Det är så svårt för mig att bestämma vart jag vill vara. Ena dagen vill jag vara kvar i Borås och tänker att det inte är så farligt, att det bor himla massa söta människor här och att jag har nära till Göteborg. Andra dagen så känner jag att jag kanske vill flytta till Skåne igen till höst. Tänk vad bra att kanske plugga och bo i Malmö, Lund eller Helsingborg. Tredje dagen så vill jag bara skita i alla små hålor och flytta till Stockholm. Jag har ju alla möjligheter till bra skolor där + min underbara syster + att fler och fler utav mina vänner drar sig till Sthlm.

All bra karate finns i Sthlm och jag kan gå på landslagsläger, MMA galor och koncerter utan att behöva köpa biljett till Sthlm. Finns så jävla mycket jag vill göra och jag kan inte riktigt "settle down" på ett ställe. Känner mig som en zigenare som bara vill flytta runt, men jag vill faktiskt det och jag har min chans NU. Inga plikter eller krav på att vara på ett ställe. Hösten 2011 känns helt galen för mn del. Jag vet inte om jag kommer bo kvar i Borås, bo i Skåne, bo i Sthlm, bo i Umeå, LULEÅ? Det är sjukt, men jag kommer dra mig dit mina studier vill att jag ska. Jag tycker att det är så viktigt, att jag får gå en grym utbildning inom något jag vill!

I sommar har jag iaf bestämda mål och planer. USA och Californiatour + Balkantour. Jag får börja tjäna pengar nu, för det ska bli av. Resten får kvitta och hösten får ta mig vart den vill!

Nu ska jag plugga lite igen. Värmer mig med tanken av California eller en härlig uteservering i Bosnien.
PUSS


Me and Celiniiiis

Kommentarer
Postat av: Sanda

SOMMAREN! :)

2010-12-15 @ 19:57:56
URL: http://catchme,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0