passionforpassion

Fattar ni vad svårt det var att hitta på ett nytt bloggnamn eller? ALLT är upptaget, fan vad folk ska blogga och hålla på.. Mitt gamla bloggnamn stod ju för mitt efternamn, och jag tycker inte om det längre så jag kände för att byta. Efternamnet är så fult att skriva, så mycket konstiga bokstäver sammanförda. Jag får gifta mig, fort. Någon med fint efternam som är villig? Ring och fria!

Idag har jag lekt med min nya Canon EOS 500D! Här är lite bilder från den. Om ni undrar varför jag är så himla spacklad på vissa utav bilderna så är det för att jag har övat på å sminka inför systers bröllop. Haha, nu låter ju detta underligt, men alltså, jag ska sminka och styla henne och därför övar jag på mig själv. (Okej, jag vet. It's a HMMMM-warning) God natt!














Kommentarer
Postat av: heej

Har du fyllt ut läpparna ?

2010-08-04 @ 02:01:24
Postat av: emma

hahah, vad fan är detta för fråga? svar nej

2010-08-09 @ 00:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0