en historia

Kollar runt på lite klänningar till systers bröllop (det börjar dra ihop sig nu) och engelska märket TFNC har grymt fina klänningar. Vill ha en enkel klänning men ändå lite festligare än vanligt.

TFNC finns typ på Asos och Nelly också, men inte i de färgerna jag vill ha. Så frågan är ifall jag hinner få dom här klänningarna om jag beställer från TFNC's hemsida. Det är ingen som är/ska till London eller? I så fall måste ni skrika.

Är ni där så vill jag ha denna.
http://www.tfnclondon.com/Product/43691_Online_Exclusive_One_Shoulder_Embellished_Shift_Dress.aspx


Förresten så har jag glömt å berätta att jag hade en heldag i Borås i torsdags. Träffade lite skolkompisar och såg min man Salem Al Fakir. Jag friade men jag tror inte att han hörde så bra. Mina nya kompisar Louise och Celina var on G och vi hade superskoj med MASSA prutande. (även på kebab, inträde och drinkar!!) Man kan pruta på allt i Borås, vilken grej. Kebaben gick ner i pris och cidern kostade 24,50! Jag trivs redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0